Thuisadministratie helpt je met het op orde brengen van jouw financiën en administratie.
Het oppakken van jouw financiën of administratie is niet altijd makkelijk. Door verschillende omstandigheden kun je het overzicht kwijtraken, bijvoorbeeld wanneer je weinig inkomen hebt, gaat scheiden of je baan kwijtraakt. Dan kan het gebeuren dat er dozen vol bankafschriften op je wachten en rekeningen blijven liggen. Blijf niet te lang rondtobben. Humanitas Thuisadministratie is er speciaal voor om je te ondersteunen.
Een vrijwilliger helpt je jouw financiële zaken op orde te brengen en te houden. Niet één keer, maar wekelijks. Samen maak je een overzicht van jouw administratie, jouw inkomsten en uitgaven. Ook helpen we je een weg te vinden bij instanties en gaan we na waar je recht op hebt. Zodat jij weer controle hebt en zelf verder kunt.
Hoe gaat het?
Je meldt je aan bij de coördinator in jouw gemeente. In een eerste gesprek bespreken we jouw vraag en kijken we waarin een vrijwilliger je kan ondersteunen. Vervolgens gaan we samen met jou aan de slag om overzicht te krijgen in jouw administratie. Onze vrijwilligers doen dat met plezier, zij zijn hiervoor opgeleid. We gaan na wat jij nodig hebt en zorgen ervoor dat jij zelf verder kunt. Na een korte tijd voelen veel mensen zich al enorm geholpen en na een langere periode kunnen zij zelfstandig verder. Dat geldt vast ook voor jou!
Samen aan de slag met een vrijwilliger
Zodra er een vrijwilliger beschikbaar is zal deze regelmatig bij jou thuis komen om samen met jou de administratie weer op orde te krijgen. Het doel is dat je na enige tijd weer zelf de administratie kunt doen.
Wil jij ook grip op jouw financiën en administratie krijgen? Neem dan contact op met de coördinator: Gea Bouwers via haar mailadres g.bouwers@humanitas.nl of via de telefoon 06 239 330 04.
Wie
Over ons

Humanitas Thuisadministratie